معرفی موگن ZR-V کانسپت

موگن (Mugen)، تیونر ژاپنی، اعلام کرده که با نسخه اصلاح‌شده آخرین نسل هوندا سیویک Type R  در نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۲۳ حضور خواهد داشت. هنوز تصویر و اطلاعاتی درباره این محصول دردسترس نیست تا زمانی که در ژانویه و نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی شود. اما اکنون قصد داریم یکی دیگر از خودروهای سفارشی آن‌ها را معرفی کنیم. این محصول براساس هوندا ZR-V (که در آمریکای شمالی HR-V نام دارد) ساخته شده است.

هوندا ZR-V با پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری توربوشارژ بنزینی و ۲ لیتری هیبرید تولید شده است، که هر دو آن‌ها کم‌تر از ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت دارند. موگن یک سیستم اگزوز چهارگانه را برای این کراس‌اور درنظر گرفته است. این خودرو یک اسپویلر با ظاهر عجیب روی در صندوق خود و کنار نشان هوندا دارد. عناصر تزئینی مشکی‌رنگ، در قسمت پایینی درها و در صندوق نیز دیده می‌شود.

هوندا ZR-V‌ای که در سال ۲۰۲۳ در اروپا عرضه می‌شود، قطعات مشکی‌رنگ در گوشه‌های سپر عقب و اسپویلر سقفی دارد.

موگن رکاب‌های جانبی را حجیم‌تر کرده و طراحی جلوپنجره و سپر را با هدف اسپرت شدن، تغییر داده است. رینگ‌های سفارشی و آینه‌های جانبی مشکی‌رنگ، این تغییرات را تکمیل می‌کنند.

نشان آبی هوندا و نوشته e:HEV در گوشه پایینی سمت راست عقب خودرو، نشان می‌دهد که موگن نسخه هیبریدی ZR-V را نمایش خواهد داد.

این کراس‌اور، هاچ‌بک سیویک Type R و چندین خودرو مسابقه‌ای که امسال در مسابقات قهرمانی سوپر فرمول ژاپن شرکت داشتند، کانون توجه نمایشگاه خواهند بود. نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۲۳، از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ ژانویه در Makuhari Messe، شهر چیبا، برگزار خواهد شد. علاوه بر موگن سیویک Type R، خودرو پرفورمنس دیگری با عنوان نسخه سفارشی Fairlady Z، که ساخته نیسمو است، در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

You must be logged in to post a comment.*