انتقال ارز به ایران

آیا روش های انتقال ارز به ایران معتبر هستند؟

شاید برخی روش های انتقال ارز به ایران که در این مطلب مطالعه می کنید، عمومیت زیادی نداشته باشند اما قطعا معتبر هستند و در پروسه انتقال ارز با آن ها به مشکلی برخورد نخواهید کرد. با این حال توصیه می کنیم حتما از روش هایی که از نظر شما استاندارد تر هستند اقدام نمایید یا از طریق خدمات مجموعه ۲۰ پیمنت برای انتقال ارز به ایران استفاده کنید.

انتقال ارز به ایران از طریق حواله سوئیفت

سوئیفت در ساده ترین تعریف ممکن، شبکه ای برای انتقال پول بین بانکی در مقیاس جهانی می باشد. این شبکه کمک می کند تا شما به صورت فوق العاده امن و سریع پول خود را به هر کجای دنیا منتقل کنید. سوئیفت این انتخاب را برای شما ممکن می سازد که که تمام کارمزد های حواله را شما بپردازید، آن را بین خودتان و گیرنده تقسیم کنید یا کارمزد از اصل پول کم شود. هر چند کارمزد استفاده از سوئیفت مقدار کمی است اما با این حال این شبکه چندین حق انتخاب را برای متقاضیان در نظر گرفته تا در ایده آل ترین حالت استفاده از این شبکه صورت بگیرد.

سوئیفت نسبت به سایر حواله های ارزی در این سبک تعرفه کمتری دارد و پروسه را ظرف ۲۴ ساعت الی ۷ روز نهایی می کند. شما از طریق حواله سوئیفت می توانید به تمام کشور های دنیا پول انتقال دهید یا از آن ها پول دریافت کنید مگر موارد خاص و منحصربفرد که امکان انتقال پول به صورت موقت ممکن نباشد.

علاوه بر این موارد شما می توانید برای انتقال سریع پول از خدمات ویژه سوئیفت استفاده کنید؛ این پروسه بسته به کشور و مقدار حواله دارای کارمزد افزوده خواهد بود

انتقال ارز به ایران از طریق پی پال

پی پال به عنوان یک سیستم پرداخت ارز الکترونیک خدمات متنوعی را برای انتقال یا دریافت پول ارائه کرده است که از طریق آن ها می توانید اقدام به انتقال ارز به ایران نمایید. البته بد نیست بدانید که به دلیل تحریم های موجود، پی پال هیچ گونه خدماتی را به کاربران ایرانی نمی دهد با این حال شما از طریق مجموعه ۲۰ پیمنت می توانید اقدام به دریافت یا انتقال پول از طریق پی پال نمایید و همینطور می توانید برای فعالیت های بیشتر اقدام به افتتاح حساب پی پال کنید.

پی پال امکان انتقال سریع پول به سراسر کشور را مهیا کرده است. برای این کار کافی است یک حساب پی پال داشته باشید یا از طریق خدمات ۲۰ پیمنت اقدام به انتقال پول کنید. پروسه زمانی انتقال پول از طریق پی پال به سرعت امکان پذیر است با این حال ممکن است مراحل افتتاح حساب در این سیستم برای شما به عنوان یک کاربر ایرانی کمی زمانبر باشد.

انتقال ارز به ایران از طریق وب مانی

وب مانی یک سرویس پرداخت ارز الکترونیکی مشابه پی پال است. مهم ترین تمایز این سرویس برای کاربران ایرانی عدم اعمال محدودیت به دلیل تحریم ها توسط این شرکت است. کاربران می توانند به راحتی در وب مانی ثبت نام نمایند، اقدام به شارژ حساب شان کنند و از طریق آن فورا مبالغ مورد نظرشان را به سراسر دنیا منتقل کنند. وب مانی مزایای متنوع پی پال را با کیفیت نسبتا مشابه ارائه می کند با این حال محدودیت های متعددی در پرداخت دارد اما به طور کلی سرویسی کامل و رو به رشد طلقی می شود.

انتقال ارز به ایران از طریق ویزا کارت و مستر کارت

ویزا کارت و مستر کارت نوعی کارت اعتباری می باشند که می توانید مبلغ مشخصی را در آن ها واریز کنید تا امکان خرید آنلاین از سراسر دنیا را با آن کارت اعتباری داشته باشید. همینطور می توانید از طریق اطلاعات آن اقدام به دریافت پول از سراسر دنیا نمایید. هر چند به دلیل تحریم ها ارائه خدمات مستقیم به کاربران ایرانی توسط این شرکت ها محدود شده است اما متقاضیان می توانند از طریق مجموعه ۲۰ پیمنت اقدام به دریافت ویزا کارت و همینطور مستر کارت نمایند.

انتقال ارز به ایران از طریق پول مجازی

استفاده از پول مجازی یا رمز ارز ها برای انتقال ارز به ایران یک راه کار سنجیده و قابل تامل است. شما می توانید با دریافت کیف پول های مختلف ارز های اینترنتی، به هر مقدار که تمایل دارید از این ارز ها ذخیره کنید، دریافت کنید یا از طریق آن اقدام به فروش آن ها نمایید. برای مثال می توانید مقدار مورد نظر ارز نقدی خود را به پول مجازی تبدیل کنید آن را وارد کشور نمایید و تبدیل به وجه ریالی کنید. هر چند این نوع انتقال ارز به ایران دارای خطرات قابل توجهی است اما کاربردی و اثر گذار می باشد.

توصیه می کنیم برای این کار از ارز های محبوب با نوسان قیمت بالا استفاده نکنید! چرا که این دسته از ارز ها در آن واحد ممکن است ارزش دارایی شما را بیشتر یا کمتر نمایند و ثبات آن ها کمی غیر متعارف است. استفاده از پول های مجازی با ثبات ارزش بیشتر، برای این کار توصیه می شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

You must be logged in to post a comment.*