حمل و نقل زمینی

یکی از متداول ترین و رایج ترین نوع حمل در دنیا حمل و نقل زمینی کالا می باشد. امروزه حمل و نقل زمینی با بهره مندی روز افزون از راه های کوچک تا شاه راه های ترانزیتی، اصلی ترین نوع حمل کالا در سراسر دنیا دانست. کشور ما ایران ازدیرباز نقش پررنگ و فعالی در زمینه بازرگانی و حمل و نقل بین المللی داشته و این سابقه درخشان را میتوان در جاده ابریشم که میعادگاه بسیاری از تجار دنیا بوده است دید. با توجه به نوع فعالیت های تجار، واردکنندگان و صادرکنندگان کشورمان با کشور های اروپائی همواره حمل و نقل زمینی در بین این اقشار محبوب بوده است. هر چند در این بین روابط ایران و اتحادیه اروپا دستخوش فراز و نشیب های بسیاری بود اما این روند ادامه یافت و حتی پس از دوران پساتحریم خون تازه ای در رگ های سیستم حمل ونقل زمینی جریان پیدا کرد. حمل و نقل زمینی با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه های تمام شده نسبت به حمل و نقل هوایی، مدت زمان کوتاه تر نسبت به حمل و نقل دریایی و با توجه به اینکه نیاز به ترانزیت کالا همچون حمل و نقل دریایی از گمرکی به گمرک دیگری نیست همواره مورد توجه بوده و از این امتیازات بهره برده است.

وارد کنندگان و صادرکنندگانی که با شرکت های اروپائی کار می کنند مشتریان سرویس حمل و نقل زمینی می باشند. کسانی که به هر نحو کالاهای حجیم و سنگینی دارند که نه ارزش حمل با هواپیما را دارد و نه مدت زمان این را دارند تا به صورت دریایی حمل شود. مشتریان این گروه را شرکت های بازرگانی واسط که به صورت پروژه ای و استاک کار میکنند نام برد، که غالب مشتریان آنها شرکت های پتروشیمی، شرکت های عمرانی، شرکت ها و کارگاه های تولیدی، پروژه های عمرانی شخصی و دولتی و غیره می باشند.

– کالاهای ابزار دقیق اعم از فلومتر، لول گیج، سیستم های کنترل دبی سیالات
– سیستم های آنالیزور هوا، ترنسمیتر های فشار و هوا
– شیر های صنعتی اعم از بال ولو،گلوب ولو، گیت ولو و سایر متعلقات مثل پوزیشنر
– پمپ های آبرسانی
– پمپ های وکیوم، سولوشن
– کمپرسور های اسکرو، کمپرسور های سیلندر پیستونی،کمپرسور های فشار
– اجزا قطعات توربین های بخار،سانتری فیوژ های پزشکی، فن های صنعتی
– لوازم آشپزخانه صنعتی اعم از فر صنعتی، صنایع شیرینی پزی و ترولی های هواپیمائی
– تجهیزات پزشکی مثل سیمان های ارتوپدی، ایمپلنت های پزشکی، تجهیزات اتاق عمل
– پرشر سوئیچ های فشار بالا و پائین، فلو کامپیوتر

آخرین مطالب وبلاگ

واردات لاستیک خودرو

معرفی سیتروئن e-c3 مدل ۲۰۲۴

  نسل چهارم سیتروئن C3 با پیشرانه‌ای تمام الکتریکی ارائه شده است. سیتروئن C3 با موتور احتراقی، توانست تعداد ۵.۶ میلیون دستگاه...

اخبار خودرو ادامه مطلب
واردات گوشی

سوزوکی سیاز وارداتی راسا موتور

سدان اقتصادی سوزوکی در ایران سوزوکی سیاز (Ciaz) یک سدان جمع و جور اقتصادی است که از سال ۲۰۱۴ تاکنون در بازار...

اخبار خودرو ادامه مطلب