دیوید بکهام مازراتی MC20 خود را طراحی کرد

شرکت مازراتی یک نمونه خاص از مدل MC20 را معرفی کرده که تحت برنامه شخصی­‌سازی Fuoriserie و بنابر سفارش یک مشتری ویژه شکل گرفته است. درواقع دیوید بکهام این خودرو را سفارش داده و در روند طراحی آن با متخصصان مازراتی همکاری کرده است.

این بازیکن سابق و مشهور دنیای فوتبال، که اکنون به عنوان سفیر برند مازراتی شناخته می‌­شود، برای طراحی این MC20 دعوت به همکاری کرده درحالی‌که دپارتمان Fuoriserie و مرکز استایل مازراتی هم در روند شکل­‌گیری این خودروی منحصربه‌فرد حضور داشته­‌اند.

استفاده از رنگ‌های مشکی و صورتی برای تزئین ظاهر این خودرو، برای هماهنگی با رنگ‌های باشگاه میامی (Inter Miami) انتخاب شده، که از سال‌ها پیش تحت مالکیت دیوید بکهام درآمده است. بخش اعظم بدنه با سطوح مشکی مات یا براق تزئین شده درحالی‌که برخی جزئیات همچون نشان MC20 یا کالیپر ترمزهای ساخت برمبو به رنگ صورتی روغنی درآمده است.

روکش آلکانترا در فضای داخلی هم با رنگ صورتی برای دوخت و نشان ۳ بعدی پشت سری‌ها همراه شده، درحالی‌که پلاک For David هم در سمت سرنشین نصب شده است.

دیوید بکهام در اظهارنظری مربوط به همکاری با خودروساز ایتالیایی، از علاقه همیشگی خود به خودروها گفته و تجربه همکاری با مازراتی برای طراحی یک MC20 سفارشی تحت برنامه Fuoriserie را اتفاقی هیجان‌­انگیز توصیف کرده است. وی به تاثیر باشگاه میامی بر طراحی این خودروی خاص تاکید کرده است.

شرکت مازراتی ضمن اشاره به هویت میامی به عنوان یک شهر همیشه زنده، این خودروی سفارشی با نام کامل MC20 Fuoriserie Edition for David Beckham را تجسمی از ویژگی­‌های این شهر دانسته مخصوصاً که رنگ صورتی با الهام از طلوع خورشید و رنگ مشکی به عنوان نماینده شب انتخاب شده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

You must be logged in to post a comment.*