معرفی مرسدس AMG C63 S و E63 S فاینال ادیشن

 

مرسدس‌ بنز، C63 جدید را در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی کرد. اما طرفداران و علاقمندانی که موتور حجیم و بزرگ V8 را می‌خواهند، همچنان می‌توانند نسل قبلی را خریداری کنند. درواقع نسخه کوپه و کبریولت C63 قبلی، هنوز در استرالیا در دسترس است.

مرسدسAMG C63 S فاینال ادیشن

نسخه فاینال ادیشن با سقف ثابت قرار است از اول ماه فوریه با ۲۸,۴۰۰ دلار بیش‌تر از قیمت اصلی خودرو (۱۹۰,۰۰۰ دلار) به فروش برسد. البته نسخه کانورتیبل نیز با پرداخت ۲۶,۴۰۰ دلار بیش‌‌تر از قیمت پایه خودرو (۲۱۲,۶۰۰ دلار) در دسترس است.

بدنه هر دو خودرو به رنگ خاکستری گرافیت است و تزئینات زرد و خاکستری تیره دارند. کیت بدنه فیبرکربنی و ترمزهای سرامیکی جلو نیز اضافه شده است.

مرسدس AMG C63 S فاینال ادیشن، روی رینگ‌های ۱۹ اینچی جلو و ۲۰ اینچی عقب با طرح متقاطع سوار شده است. برای نسخه کوپه، پکیج آیرودینامیک نیز اضافه شده و نشان فاینال ادیشن روی ستون‌ C دیده می‌شود. هر دو مدل، صندلی‌های جلو و فرمان پرفورمنس AMG، تودوزی مشکی و خاکستری ناپا با دوخت‌های زرد و تریم داخلی آلومینیوم تیره و یا فیبرکربنی دارند.

مرسدس‌، نشان فاینال ادیشن را روی کنسول میانی نیز تعبیه کرده، تا نشان دهد این آخرین C63 با موتور V8 است.

مرسدس-آام‌گE63 Sفاینال ادیشن

نسخه فاینال ادیشن مدل E63 S نیز به صورت سدان در استرالیا موجود است. برای این مدل باید علاوه بر ۲۷۲,۰۰۰ دلار پرداخت کرد‌. نسخه فاینال ادیشن AMG E63 S نیز به رنگ خاکستری گرافیتی Manufaktur درآمد و کیت فیبرکربنی داشت.

ویژگی‌هایی که مرسدس برای نسخه فاینال ادیشن E63 S درنظر گرفته، شامل ترمزهای سرامیکی، چراغ‌های جلو LED Multibeam، رینگ‌های ۲۰ اینچی و بج فاینال ادیشن روی ستون C است. در فضای داخلی نیز ناپا خاکستری و مشکی با دوخت‌های زرد دیده می‌شود.

این سدان ویژه به پکیج دستیار رانندگی، سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX و تریم فیبرکربنی مجهز شده است. در نهایت، درست همانند C63 S، نشان فاینال ادیشن روی کنسول میانی آن حک شده است.

گزارش‌های نگران‌کننده‌ای وجود دارد که طبق آن‌ها، نسل بعدی E63 به پیشرانه چهار سیلندر پلاگین‌ هیبریدی مجهز خواهد بود. البته هنوز این موضوع رسمی نیست. مرسدس برای مدل‌های ۵۳ AMG خود، از پیشرانه شش سیلندر خطی استفاده می‌کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

You must be logged in to post a comment.*